Monthly archives for November, 2013

Jadual kuliyah Ustaz Azhar Disember

jadual uai disember 2013

Sumber: FB Ustaz Azhar Idrus ( Original )

Cara meleraikan pergaduhan anak-anak cara Rasulullah

image

Anak-anak kalau tak gaduh dalam satu hari, mesti tak sah. Kejap abang kacau adik la… Kejap adik kacau abang la… Tu baru 2 orang… Kalau 5 orang @ 9 orang adik beradik cam aku ni camana la… Tabik spring kat Ma ngan Papa aku.. Tak terbayang camana layan aku dan adik-beradik lain masa kecik-kecik dulu… Bayangkan 9 orang nak makan… Nak mandi… Fuh… Aku sendiri pun tak mampu rasanya nak hendle anak seramai tu… Lom fikir pasal duit lagi tu…

­čÖé

Lari dari tajuk plak.. Tapi ok la kan.. Ada kena mengena gak ngan cara nak menangani anak-anak yang bergaduh.

Harap-harap dapat diamalkan..

Tarikh gaji kakitangan kerajaan 2014

Selain dari tarikh cuti, tarikh gaji adalah tarikh yang paling diingati oleh setiap orang. Tidak terkecuali kakitangan kerajaan… Yela, senang sikit nak buat belanjawan kan?? Nak plan pergi bercuti pun senang..
image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN