Akibat cangkung di atas tandas duduk

Mencangkung kat tandas duduk ni memang perkara biasa. Nak-nak kalau pergi ke tandas awam, memang tak lalu la nak duduk kat atas tu. kalau yang ada tisu tandas tu takpala kan?? boleh jugak alas ngan tisu, tapi kalau takde, itu jelah caranya.. tak pernah terfikir pulak boleh jadi camni…

Jadi, lain kali kena beringat la kalu nak cangkung kat atas tandas duduk tu.. terutama yang overweight… 🙂

image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN