Aku seorang nelayan – Kuala Selangor – Part 1

Tengok tajuk, teringat karangan waktu sekolah rendah dulu. Aku sebatang pen, atau pun aku sepasang kasut… Hahaha.. Karangan febret waktu sekolah rendah. Hari ni, tajuk karangan kita, aku seorang nelayan… 🙂

Hari ni, cuti sempena hari pertabalan DYMM Agung yang baru,.saje la ikut member gi mancing. Nak kata minat tu takla, saje suka-suka ikut. Bukan pandai pun mancing, tapi boleh la layan…

Kul 2.30 pagi dah kuar dari rumah. Tapi biasa la kan, janji melayu.. Kul 3.30 pagi baru gerak dari rumah. Terus shoot ke Klang sebab nak beli umpan. Beli umpan mati dulu, lepas tu ke Tanjung Harapan kat Pelabuhan Klang plak beli umpan hidup..

image
Alamak, tutup la.. Camana ni??? cari kat tempat lain la.. Apa lagi.. Pusing punya pusing area tu, semua tutup lagi.. Baru pukul 4.30 pagi kan.. Semua orang tengah syok beradu la…

image
Posing dulu…

image
Cuba teka, tengah buat apa ni.. Siap pakai rayban cap arnab tu.. 🙂

image

image

5.56 a.m – minum dulu di Kuala Selangor..

Akan bersambung.. Tunggu…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN