Amsyar di hari raya

image

Lama tak update pasal anak-anak. Gambar ni masa raya kat Terengganu hari tu.. Amsyar  10 bulan masa ni, baru  belajar berdiri, berpaut… berdiri pandai, nak duduk je tak reti… nak duduk mula la dia menyanyi… 🙂

image

Ni pulak Adam ngan Ayah Cik & Acik nya.. gambo masa raya pertama.  Memang mengada-ngada betul dia kalu jumpa Ayah Cik dia.. nak tau sebab apa?? Sebab nak main henfon ayah cik la… padahal kat Ipad boleh je dia main..

Tak lama dapat sepupu lagi la Adam.. tengah sarat tu.. hari ni pun dah 3 hari masuk hospital.. harap-harap semuanya selamat la.. InsyaAllah…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN