Aplikasi di facebook

image

Sejak kebelakangan ni,  blog ni sangat jarang diupdate… sibuk dengan projek terbaru.. projek online juga.. tak ke mana pun… memang dah minat dalam bidang ni kan…

Sebenarnya sekarang tgh sibuk menyelongkar potensi facebook apps, asyik duk tengok orang guna apps orang lain je… apakata aku buat apps sendiri plak..

Banyak sebab aku belajar benda ni… yang paling penting… dapat RM… hehehe… kalau xde masalah, minggu depan akan keluar facebook apps pertama aku… InsyaAllah…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN