Avengers telah wujud 3000 tahun lalu

Avengers. filem paling berjaya tahun ini  iaitu dengan kutipan sebanyak RM3 bilion. Filem tersebut yang menggunakan modal sebanyak usd200 juta atau RM600 juta terus meninggalkan saingan lain dengan kutipan terbanyak. Pelakon Iron Man, iaitu Robert Downey Jr. atau Tony Stark dalam filem tersebut dikatakan menerima bayaran sebanyak usd50 juta… Fuhhh… gilalah.. lepas ni tak payah berlakon pun takpe..

Tapi, tahukah anda yang sebenarnya Avengers ni dah lama wujud??? ia dikatakan wujud sejak lebih 3000 tahun yang lalu… iye.. betul.. kalau tak percaya..ini bukti nya…

KLIK SINI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Comments

  1. May 21, 2012    

    you mean 3000 years ago, the avengers ruled the world? ;P
    ef.ae recently posted..005: Katie’s Fabric Print Sticker (Refill)My Profile

    • wandin wandin
      May 21, 2012    

      baca dulu sampai habis.. Pastu klik link tu kalau nak tengok buktinya… 🙂

  2. May 21, 2012    

    3000 tahun fuh..menarik tul entry nih….. baca jap
    Fariz Reza(FR) recently posted..Kenapa Mesti Memburukkan Wanita Bertudung LabuhMy Profile

    • wandin wandin
      May 21, 2012    

      ye ke baca… Macam tak baca je… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN