Cara meleraikan pergaduhan anak-anak cara Rasulullah

image

Anak-anak kalau tak gaduh dalam satu hari, mesti tak sah. Kejap abang kacau adik la… Kejap adik kacau abang la… Tu baru 2 orang… Kalau 5 orang @ 9 orang adik beradik cam aku ni camana la… Tabik spring kat Ma ngan Papa aku.. Tak terbayang camana layan aku dan adik-beradik lain masa kecik-kecik dulu… Bayangkan 9 orang nak makan… Nak mandi… Fuh… Aku sendiri pun tak mampu rasanya nak hendle anak seramai tu… Lom fikir pasal duit lagi tu…

🙂

Lari dari tajuk plak.. Tapi ok la kan.. Ada kena mengena gak ngan cara nak menangani anak-anak yang bergaduh.

Harap-harap dapat diamalkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN