Dialog Adam dan Papa 15 Mei 2012

Papa:   Adam nak gi sekolah tak?

Adam: Tak nak!!!

Papa: Kenapa tak nak pergi??? Kalau Adam tak pergi sekolah nanti tak pandai.. Tak boleh baca… tak boleh kira.. Camana??

Adam: Sekolah tak best.. Adam nak gi umah opah je.. Adam tak nak sekolah… tak best!!!

Papa: Sekolah best tau… ramai kawan-kawan.. boleh main… boleh belajar.. best tau…

Adam: Tak best… umah opah pun ramai kawan gak.. ada 5.. ( padahal tak tahu mengira pun lagi si Adam ni)..

Papa: Kat sekolah lagi ramai kawan… ada lelaki… ada pompuan… cantik… pakai tudung…

Adam: JOM GI SEKOLAH PAPA!!! JOM!!! Sekarang gak Adam nak gi sekolah Papa…

Papa: #$%&^*&#$

Oh anakku… kecik-kecik dah pandai… habis la nanti.. jenuh nak kepung gak la ni nampaknya… 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Similar posts
  • Daim Amsyar… 1 tahun 2 bulan su... Lama tak update pasal anak-anak… Wan Daim Amsyar dah lebih 14 bulan sudah.. kejap je masa berlalu… Baru belajar bertatih.. dah boleh melangkah tapi takut… langkah pertama dia masa kat Pulau Pangkor, 13 Disember 2012… terlampau eksaited dia tengok papa dia bawa balik basikal (basikal sewa)… terus dia jalan nak gi pegang basikal… memang minat [...]

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN