Diskaun dan rebet tol sempena raya 2014

Bermula hari ini, dah ramai orang bergerak pulang ke kampung halaman, nak elak jalan jem katanya… 🙂

Bagus juga kalau balik awal ni, biasanya kalau balik last minit jalan memang sesak teruk walaupun kena bayar tol. Sepatutnya dah bayar tol, jalan tak jem la kan??? Boleh ke tak jem?? Hehe

Dianggarkan 1 juta kenderaan akan bergerak ke Kelantan… Pheww… Memey jeng lah jalan Kuala Lipis tu… Kesian mereka kan?? Nasib baik la highway ke Terengganu dah hampir siap. Lega..

Sempena raya 2014, syarikat konsesi telah memberikan diskaun dan rebet bagi pengguna highway pada tarikh-tarikh tertentu.. Bagi je la seminggu je kan??? Untung dah berpuluh juta.. Lagi mau kira ka???

Detail rebet dan diskaun sempena raya 2014

image

Selamat memandu ya…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN