Doodle menarik sempena olimpik

Sempena olimpik kali ni, google telah memaparkan bermacam-macam doodle mengikut acara yang berlangsung. Yang menariknya, doodle tersebut berbentuk interaktif, yang mana pengguna boleh mencuba nasib dengan mencuba acara tersebut di skrin komputer..

Menarik betul.. Boleh la nak hilangkan sikit stress kerja tu.. Kalau nak cuba, taip je google.com dan ikut arahan…
image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Similar posts
  • Google doodle Menarik pulak tengok doodle atau pun logo google hari ni, unik. Apa makna dia pun aku tak tahu la. Jadi aku menggogle la utk lihat doodle lain yang menarik dan unik untuk sepanjang tahun 2012 ni. Tapi sebelum tu, tau tak apa itu doodle?? Ok doodle ialah logo yang google gunakan untuk menunjukkan sokongan terhadap.sesuatu [...]

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN