Inilah namaku

image

Hari ni memang hari blur aku la.. Semua slow je. Salah makan ke apa pun tak tahu la..

Post ni aku cerita pasal nama aku je la..

Wan dah tentu takda makna, kalau one adalah kan? 🙂 . Semua tahu, wan tu adalah nama keturunan. Ada banyak versi dari mana asal usul wan ni. Aku sendiri pun tak tahu la aku ni dari keturunan wan yang mana. Tak pernah tanya plak ayah aku, tokki aku lagi la, dia meninggal waktu aku masih di sekolah. Tak reti lagi nak tanya semua ni.

Kalau dalam ejaan arab, fakhruddin adalah gabungan 2 perkataan yang membawa makna kebanggaan agama. Tapi nama aku satu je d.. Sama je la kot.. 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN