Jalan sesak pun nak potong ke???

image

Heran betul dengan perangai sesetengah pemandu ni. Terutama jalan kat KL ni. Dah tau jalan sesak nak jugak memotong. Padahal bukan boleh pergi mana pun. Sangkut jugak kat depan..

Ikut je la flow kan?? Sama-sama nak pergi ke depan jugak.. Kalau dah lambat sekalipun, kalau setakat potong sebiji dua kereta, tak kemana pun. Kat depan tu je…

Kalau lepas sampai depan takpa la. Camana kalau eksiden plak. Bergesel ke masa memotong… Tak ke menyusahkan diri sendiri dan orang lain pulak???

Buang masa, buang duit, buang tenaga…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN