Memancing di Tanjung Karang lagi…

Hari ni sekali lagi ke Tanjung Karang.. saje layan ayah mertua mancing.. Ye la kan.. kawan-kawan ajak boleh je pergi.. takkan ayah mertua ajak tak nak pergi.. Kali ni umpan umpun-umpun je. Kami ke sini bertiga.. aku, ayah mertua ngan adik ipar.. dia asal orang sini.. jadi senang la, nak cari umpan pun senang..

Misi pertama gi beli umpan.. dia bawak gi beli umpun-umpun kat Lorong Teratai Kiri, Jalan Bomba, Tanjung Karang.. Siap ada size tu..
image
saiz s…

image
saiz xl…

image

lolasi – bawah jambatan. Dapat la ikan sekor kat sini.. Udang takde.. jadi nak kena ubah port ni.. cuba kat tempat lain pulak…

image

Lolasi kedua..Kat sini pun cam tadi jugak.. tak memberahikan.. dapat udang galah saiz s sekor ngan beberapa ekor ikan… huhuhu…
image

Hasil hari ni.. lepas la untuk makan malam… 🙂

p/s: kena gi pulau sembilan jugak baru best…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN