Nak beli Nombor Plet G1M??? | ceritawan.com
Aku dan Duniaku

Nak beli Nombor Plet G1M???

BAWAH UMUR & BELUM KAHWIN, SILA JANGAN KLIK


Masa mula-mula tengok dulu, kat Melaka.. nombor plet G1M??? nombor plet apa ni??? fikir punya fikir… ooo.. nombor plet Gagasan 1 Malaysia rupanya.. ada jugak nombor plet camtu rupanya. Lepas tu tak ambik port lagi la.. Hari kuar jalan-jalan jumpa lagi nombor camtu, tapi tak sempat nak ambik gambar… maklumla.. sekarang tengah pakai henfon cabuk sementara nak tunggu S3 ada kat pasaran.. :)

Nombor plet G1M ni terbuka untuk jualan kepada orang awam bermula 24 MAC 2010 lagi. dah lama rupanya.. paling murah bagi nombor plet G1M ni ialah RM2 000… fuh… tu yang paling murah… yang jenis 1 digit tak tahu la berapa plak harga dia.. Kalau tengok di web jualan mereka, banyak lagi nombor yang masih belum dibeli..    Nombor plat G1M masih boleh didaftarkan di semua pejabat JPJ Cawangan Negeri sehingga 31 Disember 2012. Jadi, kalau berminat tu boleh la hubungi terus ke pejabat mereka iaitu:

KELAB EKSPLORASI 7 BENUA MALAYSIA (0024-SEL-07)
SW-03A-07, COVA SQUARE, JALAN TEKNOLOGI,
KOTA DAMANSARA PJU 5,
47810 PETALNG JAYA,
SELANGOR

+603.6151.21.44 (TEL)
+603.6142.21.44 (FAKS)
EMAIL: platg1m@gmail.com

 

Untuk maklumat lengkap, layari laman web mereka DI SINI

BAWAH UMUR & BELUM KAHWIN, SILA JANGAN KLIK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog ni takde chat room... Tempat komen ada.. jom chit-chat kat bawah.. :)

comments

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

IKLAN

Facebook

Archives

Kategori