Nombor plet Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang baru

image

Kalau tengok kat website JPJ, nombor plet KL masih WYV… tapi semenjak beberapa hari ni, gambar  Proton Prima S dengan nombor plet baru ni banyak berlegar di FB dan blog-blog.. Gambar kereta lain takde lah pulak.. dah tak sabar-sabar nak pakai nombor plet baru kot…
Tapi bagi aku, nombor plet baru ni tak cantik pun… kecuali la pakai nombor 1 digit atau 2 digit, macam W1A ke… W1B ke… dah seterusnya.. tapi kalau dah masuk 3 @ 4 digit.. dah jadi huduh…

nak beli la nanti W4N… hehehe.. (beli dalam mimpi je la)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN