Perjumpaan ko-kurikulum unit beruniform

20120321-144115.jpg

Aktiviti biasa hari Rabu di sekolah… Perjumpaan ko-kurikulum.. Hari ni, aktiviti bagi murid pengakap ialah persiapan untuk perkhemahan. Mengikut perancangan perkhemahan pengakap pada tahun ini pada bulan Jun. lambat lagi kan… Tapi persiapan awal perlu dilakukan untuk memastikan semua perancangan dapat dijalankan dengan lancar…

20120321-144412.jpg

Cadangan baju untuk perkhemahan pengakap

20120321-144503.jpg

Pandangan belakang baju dan beg.. Siap dapat beg tu..

20120321-144434.jpg

Pandangan sisi.. Tidak termasuk model percuma di belakang tu..

20120321-144612.jpg

20120321-145253.jpg

Bos pengakap memberi taklimat sebelum operasi dimulakan

20120321-150936.jpg

Pole yang telah diasingkan oleh para bijak pandai yang lepas… 🙂

20120321-151105.jpg

20120321-151822.jpg

KRS sempat lagi belajar kawad di tengah hari yang damai ini…

20120321-151938.jpg

20120321-152717.jpg

20120321-153020.jpg

Pole yang masih boleh digunakan..

20120321-152837.jpg

Pandu Puteri Tunas dengan kelas jahitannya…

20120321-153319.jpg

Latihan bola baling juga diadakan sebab perlawanan dah tak lama lagi.. Memang bagusla cikgu bola baling ni… Siapa ek??

20120321-153306.jpg

20120321-153334.jpg

Ni lah dia jurulatih bola baling yang bagus tu…  Tahun lepas johan peringkat zon pudu.. Harap tahun ni bleh kekalkan..

20120321-153443.jpg

Khemah yang berjaya dipasang semula.. Khemah ni baru sekali pakai je.. Tapi disebabkan ia diuruskan oleh bijak pandai.. Canila jadinya..

20120321-153519.jpg

20120321-154217.jpg

Persatuan Berehat Sepanjang Masa dengan aktiviti permainannya.. Bagus jugak cikgu PBSM ni..

20120321-154932.jpg

20120321-155229.jpg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN