Cara Renew Lesen di Pejabat Pos

image

Kalau dulu, nak renew lesen kat pejabat pos senang je, bawak lesen lama, gambar dan duit… Sekarang pun senang, cuma tak sama cam dulu… 🙂 Maklumla… 5 tahun sekali baru renew..

kalau nak renew lesen sekarang kena bawak sekali ic aka kad pengenalan.. Wakil pun boleh janji bawak ic, bawak lesen lama dan duit… Gambar tak payah sebab diorang akan ambil gambar dari ic tu je… Senang kan??? Kalau gambar dalam ic cute, cute la jugak gambar kat lesen kita… 🙂

Kesimpulannya, esok kena datang lagi la pejabat pos sebab nak renew lesen untuk wife, tapi ic dia takde. Bawak lesen lama ngan duit je.  Nasib baik hari ni ada urusan pengeposan jugak.. Alhamdulillah…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN