Posts tagged bangi

Hari yang panjang..

20120323-004157.jpg

jangan terkejut pulak.. Tu bukan aku punya kerja. Perempuan.. Biasalakan? Baru ada lemak sikit je dah bising. Camana nak kurus? Suruh bersenam tanak.. Sanggup gi slimming centre nak jadi kurus. Aku tak pernah setuju kalau wife nak gi slimming centre. Buang duit je. Baik gi bersenam ke, joging ke, berenang ke, berbasikal ke atau apa-apa la kan?..

Banyak jugak produk untuk menguruskan badan yang dia pernah cuba dan aku senyum je tiap kali. Tapi kali ni lain, kali ni aku sokong sebab produk yang kawan wife aku yang tercinta ni guna, memang betul-betul menjadi. Tak sampai 1 bulan dah 6 kilo berat dia turun. Siyes.. Bukan hype beb.. Kalu tak percaya meh kita jumpa.. ­čÖé
READ MORE »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN