Posts tagged daim amsyar

Daim Amsyar… 1 tahun 2 bulan sudah…

Lama tak update pasal anak-anak…

Wan Daim Amsyar dah lebih 14 bulan sudah.. kejap je masa berlalu…

Baru belajar bertatih.. dah boleh melangkah tapi takut… langkah pertama dia masa kat Pulau Pangkor, 13 Disember 2012… terlampau eksaited dia tengok papa dia bawa balik basikal (basikal sewa)… terus dia jalan nak gi pegang basikal… memang minat betul dia ngan basikal… sampai lupa, terus jalan… sempat juga lima nam langkah.. tapi terjatuh, terus tak jadi jalan..

Sekarang masih takut lagi… nak kena pimpin baru dia nak jalan… takpa la kan… slow-slow…

image

READ MORE »

Breakfast dan kerja da…

Inilah breakfast saya… ­čÖé

image

Lepas breakfast… Sambung kerja saya la…
image

Nak tengok saya punya lunch gak ke??? ­čÖé

Selesema plak..

image

Dua tiga hari ni, kesihatan Amsyar tak berapa baik. Kejap demam, kejap ok. Hari tu demam sampai 40’c. Nasib baik isteriku nurse. Senang. Dah tau nak buat apa kalu anak demam dan sebagainya..

Hari ni Amsyar selesema plak. Sian dia.. Tido pun asyik terjaga je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN