Posts tagged kes hina guru

Kes hina guru lagi

Minggu lepas baru kecoh pasal engineer hina cikgu, kononnya cikgu ni sangat beruntung… balik awal, gaji mahal dan sebagainya. Dah ramai cikgu yang tolong jawabkan dakwaan engineer yang bijak pandai tu, so tak payah la aku nak ulas panjang pasal benda tu. Engineer yang bijak pandai dengan sendirinya tu pun dah mintak maaf.. so kira tutup buku la pasal tu..

Hari ni heboh pulak pasal seorang hamba Allah yang lagi terer dan power ilmunya ni duk kutuk-kutuk cikgu. Alahai… kesiannya la manusia jenis macam ni… senang-senang je nak label cikgu. Gamaknya dia pun pandai dengan sendirinya kot. Sampai english dia pun hebat sampai camtu sekali…

Manusia… manusia… BERSYUKURLAH….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN