Posts tagged layan bola

Bola oh bola

image

Entry ni mungkin akan membuatkan ramai kaki bola marah, bengang dan tak puas hati ngan aku. So kalau sapa kaki bola tu, sila baca dengan tenang, kalau tak nak baca pun takpa.. ­čÖé

Aku kadang-kadang pelik dan heran la dengan kaki layan bola ni, sanggup berjaga sampai pagi, sanggup tidur lambat, sanggup tinggal anak bini kat umah, sanggup macam-macam la pasal bola. Kalau minat dengan bermain bola tu ok la jugak, berpeluh la jugak badan.

READ MORE »

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN