Posts tagged plet baru kuala lumpur

Nombor plet Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang baru

image

Kalau tengok kat website JPJ, nombor plet KL masih WYV… tapi semenjak beberapa hari ni, gambar¬† Proton Prima S dengan nombor plet baru ni banyak berlegar di FB dan blog-blog.. Gambar kereta lain takde lah pulak.. dah tak sabar-sabar nak pakai nombor plet baru kot…
Tapi bagi aku, nombor plet baru ni tak cantik pun… kecuali la pakai nombor 1 digit atau 2 digit, macam W1A ke… W1B ke… dah seterusnya.. tapi kalau dah masuk 3 @ 4 digit.. dah jadi huduh…

nak beli la nanti W4N… hehehe.. (beli dalam mimpi je la)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

IKLAN