Tayar kereta bocor plak

Malam-malam macam ni, nak cari kedai tayar bukak kat area Alam Damai ni memang susah. Pusing kat Taman Len Sen pun semua tutup, bukit Cheras pun tutup. Semua area ni tutup la. Bukan lewat mana pun, baru kul 8 lebih.. Pusing punya pusing, jumpa satu kedai kat depan Dewan Alam Damai ni masih bukak.. Lega cheq.. Alhamdulillah.. Boleh jugak repair..

image

Tapi mentang-mentang la aku nak cucuk je tayar ni.. Dia buat dek.. Je.. Lambat je nak buat.. Bukan ada banyak kereta pun malam-malam ni.

Nak kena repair malam ni jugak, kalu tak, jenuh nak kena anto wife aku esok..

Lepas 20 minit tunggu, baru la dia pegang kete aku.
image
Bukan lama pun, tak sampai 5 minit dah siap… Lega.. Tak payah hantar wife gi kerja esok.. 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN