Tunetalk prepaid

Tunetalk prepaid sekarang dah boleh beli kat econsave alam damai. Dah lama nak beli, tapi malas nak pergi kat bukit bintang. Yang bestnya tunetalk ni, kita boleh pilih 4 digit nombor kat belakang tu. Tapi bukan nombor vip la… Sorry..

Nombor biasa-biasa je.. Tapi bermakna la kan…

Kalau yang pakai blackberry pun bagus jugak pakai menatang ni sebab internet dia pun murah. Ada 2 pakej utk pengguna BB, kalau guna BBM + IM , RM11 je utk sebulan dan kalau BIS, RM 28 utk sebulan.. Cam murah. Tapi tak taula. Aku bukan BlackBerry user.. I am Samsung user.. Android Terbaekkk!!!
image

image

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN