UPM MTB Fête 2012

Lama betul tak mengayuh.. rindu plak nak kayuh basikal… tolak basikal… angkat basikal… tengok nombor bertuah… 🙂

Event terdekat selepas raya, kat UPM Serdang. Nampak macam menarik, penaja pun banyak. Tak dapat basikal, dapat motor EX5 pun ok.. hehehe.. nak menang tu memang toksah mimpi la..
image

Jamboree UPM ini dikenali sebagai UPM MTB Fête

Apa itu Fête?

Fête ialah perkataan Perancis bagi Jamboree, Bash dan Carnival. Perkataan Jamboree, Bash dan Carnival sudah selalu digunakan, maka dengan itu Fête digunakan sebagai kelainan untuk aktiviti kayuhan UPM MTB pada kali ini. Fête masih menggunakan konsep kayuhan yang sering dijalankan pada mana-mana Jamboree dengan kelainannya adalah akan ada sambutan sebelum, semasa dan selepas kayuhan.

Untuk maklumat lanjut tentang Jamboree UPM ni boleh tengok sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

IKLAN