Wanita di sumpah menjadi batu di Paloh | ceritawan.com
Aku dan Duniaku

Wanita di sumpah menjadi batu di Paloh

BAWAH UMUR & BELUM KAHWIN, SILA JANGAN KLIK

Video di dikatakan berlaku di Paloh, Johor. Objek yang kelihatan seperti manusia ini dikatakan di sumpah akibat membuat perkara tidak senonoh di tempat tersebut atau bahasa lainnya berlaku curang.. Tempat ini juga dikatakan keras, seterusnya menyebabkan wanita ini disumpah kerana membuat perkara tak senonoh tersebut disitu.

Sekali tengok, memang ada rupa wanita berbogel pada objek ni walaupun video kurang memuaskan.. Tapi betul atau tidak video ni pun tak tahu la… yang pasti berlaku curang tu memang salah.. Berdosa besar.. Jom tengok video ni..

IKLAN

┬áDALAM sebuah hadis Rasulullah s. a. w. bermaksud: “Jika seorang isteri menunaikan sembahyang lima waktu, puasa bulan Ramadan, menjaga kesucian dirinya (dari perbuatan tidak senonoh) dan taat kepada suaminya, ia akan masuk syurga melalui pintu mana saja yang dikehendakinya.” Memang janji Allah, setiap yang berbuat dosa, balasannya diterima diakhirat kelak. Namun ada ketikanya terdapat juga dosa-dosa besar seperti berlaku curang terhadap suami, balasan seksanya sudah Allah tunjukkan di dunia lagi agar ianya menjadi iktibar kepada orang lain.

 

 

BAWAH UMUR & BELUM KAHWIN, SILA JANGAN KLIK

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog ni takde chat room... Tempat komen ada.. jom chit-chat kat bawah.. :)

comments

4 Comments

  1. Iswan's Gravatar Iswan
    April 28, 2012    

    Perh..wan..klu cam ni, leh bawak masuk muzium negara… :)

    • wandin's Gravatar wandin
      April 28, 2012    

      hahaha.. bukan setakat muzium negara je… pusat sains negara pun boleh… hahaha

      • zue's Gravatar zue
        May 8, 2012    

        Harap Jabatan Agama Islam Johor menguruskan jenazah batu ini. Kesian kalau masih di situ…

  2. June 21, 2012    

    betul ke patung batu ni patung perempuan disumpah..klu tngok dri kdaan skeliling dan kdaan batu tu mcm patung ukiran manusia je..klu betul knpe dibiarkan patung sumpahan tu diaibkan..buat la report ke balai polis atau jbtn agama untk tindakan slanjutnya..kita semau tahu kan apa hukumnya mengaibkan seseorang manusia yang lain wlupn dia dh mnjdi mayat..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

IKLAN

Facebook

Archives

Kategori