Wanita di sumpah menjadi batu di Paloh

Video di dikatakan berlaku di Paloh, Johor. Objek yang kelihatan seperti manusia ini dikatakan di sumpah akibat membuat perkara tidak senonoh di tempat tersebut atau bahasa lainnya berlaku curang.. Tempat ini juga dikatakan keras, seterusnya menyebabkan wanita ini disumpah kerana membuat perkara tak senonoh tersebut disitu.

Sekali tengok, memang ada rupa wanita berbogel pada objek ni walaupun video kurang memuaskan.. Tapi betul atau tidak video ni pun tak tahu la… yang pasti berlaku curang tu memang salah.. Berdosa besar.. Jom tengok video ni..

 DALAM sebuah hadis Rasulullah s. a. w. bermaksud: “Jika seorang isteri menunaikan sembahyang lima waktu, puasa bulan Ramadan, menjaga kesucian dirinya (dari perbuatan tidak senonoh) dan taat kepada suaminya, ia akan masuk syurga melalui pintu mana saja yang dikehendakinya.” Memang janji Allah, setiap yang berbuat dosa, balasannya diterima diakhirat kelak. Namun ada ketikanya terdapat juga dosa-dosa besar seperti berlaku curang terhadap suami, balasan seksanya sudah Allah tunjukkan di dunia lagi agar ianya menjadi iktibar kepada orang lain.

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
300x250

Blog ni takde chat room... Tempat komen ada.. jom chit-chat kat bawah.. :)

comments

4 thoughts on “Wanita di sumpah menjadi batu di Paloh

  1. norle bte ahmad

    betul ke patung batu ni patung perempuan disumpah..klu tngok dri kdaan skeliling dan kdaan batu tu mcm patung ukiran manusia je..klu betul knpe dibiarkan patung sumpahan tu diaibkan..buat la report ke balai polis atau jbtn agama untk tindakan slanjutnya..kita semau tahu kan apa hukumnya mengaibkan seseorang manusia yang lain wlupn dia dh mnjdi mayat..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge